Posouváme se neustále výš žebříčkem velké konkurence stěhovacích firem. Mezi naše zákazníky čím dál častěji patří nejen domácnosti, ale také významné firmy. Pro jednu z nich jsme realizovali v listopadu vyklízení velké nemovitosti.
Poté, co nás zákazník kontaktoval a sdělil základní informace k vyklízení, jsme si domluvili prohlídku. Ta je u dlouho neobývaných objektů nutná, neboť je potřeba zjistit, co vše bude vyklízení obsahovat. Po prohlídce je pak stanovena předběžná cena.
U firmy Profigroup je cena počítána dle velikosti party, která zakázku vyklízení realizuje. Podle velikosti party je stanovena hodinová sazba. V případě této zakázky na území hlavního města Prahy šlo o partu osmi pracovníků. V objektu bylo dvanáct místností a tři sklepy.
Se zákazníkem bylo domluveno rozložení zakázky do dvou dnů. Parta osmi pracovníků byla rozdělena šéfem party na jednotlivé úkoly a pak se šlo na věc. Velkou výhodou byla možnost parkovat téměř u vchodu, takže se doba realizace vyklízení výrazně zkrátila.
Během vyklízení jsme narazili na pár kusů starožitného nábytku, které si zákazník přál zachovat a odstěhovat do své kanceláře. Dva pracovníci tedy nábytek naložili a převezli na místo určení. Poté se přidali zpět k vyklízecí partě.
Z budovy bylo odvezeno pět a půl tuny odpadu, vyklidili jsme hlavně skříně, stoly, židle, komody, postele a pak spoustu drobností - šanonů, elektroniky. Celá realizace nakonec zabrala jen den a půl, ale hlavně díky tomu, že jsme první den vyklízeli dlouho do noci. Vše bylo ekologicky zlikvidováno na oficiální skládce.
Práce byla předána zákazníkovi v domluveném termínu a k jeho plné spokojenosti. Vyklízení proběhlo bez komplikací. Zavolejte si i vy o nezávaznou kalkulaci a staňte se naším dalším spokojeným zákazníkem!
copyright 2022 by SEO optimalizace s.r.o. | Všechna práva vyhrazena.